VERZENDEN & RETOURNEREN

Hoe moet ik mijn bestelling betalen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst dient er voor Nederland binnen 24 uur betaald te worden en voor België binnen 48 uur. Is dit niet het geval dan wordt de bestelling geannuleerd en kunnen andere klanten de desbetreffende producten bestellen.

Betalen gaat door middel van overmaken. Overmaken gaat via de bankieren app naar NL84SNSB0935567526 t.n.v M.A. Clement. Belangrijk: vermeld bij je betaling altijd je ordernummer!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Soms komt onze mail terecht in je spam. Check deze dus eerst even. Heb je ook hier geen mail staan? Dan is er bij ons wellicht een verkeerd mail adres van jou bekend. Mail even naar onze klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen!

Ik heb het verkeerde adres ingevuld, wat nu?

Heb je een verkeerd adres ingevuld of wil je het toch ergens anders laten bezorgen? Dan kun je ons het beste even mailen of een berichtje sturen via instagram. Wij kunnen aanpassingen maken aan je adres tot het moment dat je bestelling is verzonden.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze graag annuleren, wat nu?

Heb je een bestelling geplaatst en wil je hem toch liever annuleren? Dan kan dat. Neem contact met ons op, of stuur ons een dm via instagram (moos.eu). Heb je al betaald? Laat dit ons dan weten, dan storten wij het geld zo snel mogelijk terug op je rekening. Zodra je van ons een verzendbevestiging van je bestelling hebt ontvangen, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. 

Welke verzendmethoden zijn er?

Onze sieraden en accessoires worden in Nederland en België verzonden als brievenbuspost door PostNL. Is het te groot voor de brievenbus? Dan wordt je bestelling in een (brievenbus)pakketje verstuurd en kan je je bestelling volgen met een Track & Trace code.

 

MOOS is niet aansprakelijk voor fouten van PostNL en DHL zoals beschadigde/kwijtgeraakte pakketjes. Mocht er iets met je pakketje zijn, neem dan contact met ons op. Wij kijken dan wat we voor je kunnen doen.

Wat kost het verzenden?

De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van gewicht en/of afmetingen. Bij het afrekenen van je bestelling zie je dit staan.

Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres laten sturen? 

Ja, dat kan. Leuk bijvoorbeeld voor als je iets uit onze webshop aan iemand cadeau wilt geven. Als je dit wilt kun je dit aanvinken op het bestelformulier bij het invullen van je persoonlijke gegevens. 

Bij de night out haarbanden en flora blousjes is het ook mogelijk om deze desgewenst naar een DHL-afhaalpunt bij je in de buurt te sturen, waar je het pakketje dan zelf kunt afhalen. Hiervoor krijg je dan korting op de verzendkosten. Bij de night out haarbanden en de flora blousjes staat duidelijk beschreven hoe dit werkt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen te versturen nadat wij het geld hebben ontvangen. Zodra de pakketjes bij PostNL of DHL zijn afgeleverd is de levertijd voor Nederland meestal 1-2 werkdagen en voor België 3-5 werkdagen. Via de mail ontvang je een verzendbevestiging zodra de bestelling door ons is verzonden. 

 

Wil je je bestelling voor een bepaalde datum in huis hebben? Of met een persoonlijk kaartje erbij? Laat het weten bij de ‘opmerkingen’ als je gaat bestellen. We kijken dan wat er mogelijk is.

 

Als je bestelling een preorder is kan de verzendtijd afwijken. De levertijd van deze producten staat duidelijk vermeld bij de productinformatie.

 

Mocht je na 5 werkdagen nog steeds geen pakketje hebben ontvangen? Neem dan contact met ons op. Dan kijken we samen hoe we het kunnen oplossen!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je toch niet helemaal tevreden met je item? Dan kan je deze natuurlijk retourneren.

​U kunt uw kleding items binnen 14 dagen retourneren indien niet naar wens.

 

​Je kunt het item waar je niet helemaal tevreden mee bent retourneren en zul je het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) weer ontvangen.

Voorwaarden retourneren:

  • Item(s) dienen binnen 14 dagen na ontvangst retour te worden gestuurd. de retour moet bij ons worden aangemeld (zie hieronder)

  • Item(s) dienen ongedragen te zijn.

  • Item(s) dienen in de originele verpakking te worden teruggestuurd. 

  • Star zonnebrillen, armbandjes, (night out) haarbanden, Bow - clips, sieraden en andere accessoires kunnen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne.

  • Producten uit de sale kunnen niet geretourneerd worden. 

  • Heb je door een actie op onze webshop een gratis item ontvangen? Dan dient deze ook geretourneerd te worden in het pakket.
  • Verzendkosten voor het retourneren zijn voor REKENING VAN de KLANT.

 

Indien het geretourneerde product niet in originele staat bij ons wordt ontvangen, kunnen wij niet het gehele bedrag van de retournering terugstorten. 

 

Meld de retour aan door het formulier onderaan de pagina in te vullen. 

 

Zodra wij het item hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag naar je overmaken.

Binnen 2-5 werkdagen ontvang je het geld van de geroutineerde items op je bankrekening.

Vergeet niet in het geroutineerde pakketje je naam en ordernummer te vermelden! zonder deze gegevens kunnen we je retourzending niet verwerken.

Ik heb een andere vraag

Onze klantenservice staat op maandag t/m vrijdag klaar om jullie te helpen met vragen. 

Mail voor vragen naar info@moos-eu.nl

Wegens enorme drukte kan het soms tot 3 werkdagen duren voordat je een antwoord hebt op je mail. Excuses hiervoor!

RETOUR AANMELDEN